19:16

Nu har Alice och jag kommit in efter att ha varit i stallet och pysslat lite. Sen så red Alice en häst till men eftersom jag inte kan rida så tog jag ut Bertil och longerade honom. Kan ju säga att han är som en köttbulle så att han behöver verkligen röra på sig, jag kan ju även säga att jag satt på han och det gjorde skit ont.. Sen tog vi en paus, och efter det så tog jag ut Junior för att bara gå lite med han, resultatet vart inge bra... han hoppade nästan på mig och sen skulle Alice ta honom och då stegrar han sig, så nu måste vi komma på något bra så han blir av med all bus och energi han har över. Nu ska alla fall Alice fixa mig säger hon ;) / Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0